Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, June 16, 2008

Happy Fathers Day..

Wah! mcm magik jek aku lunch ari ni..tak sampai 10 minit aku lepak kat foodcourt and now aku dah ada kat opis.Biasanya time2 ni aku dok bergelak bergumbira dgn kawan2..tp aku lunch ngn abe, dia tak kerja..tak sihat..ala ala cianya..hahahaha..kalau lunch dengan dia..mmg macam kartun. Kalau kena time breakfast, lg aku tak suka.. wat sakit perut je mkn laju2..

Em..smlm fathers day kan? so how? Pagi2 aku suh Danish pastkan 'benda' yang aku beli kat abe..ala..Shirt ngn Tie jek..sempena Bapak day dan sempena kenaikan pangkat dia..tahniah ya! semoga terus berusaha dan ada lebih2..sila contact CIMB za..hahahahah....sehari sblm fathers day, abe belanja kami sekeluarga makan kat FISH MARKET @ Alamanda...makan lobster..1st time dia banje aku makan binatang tu, tahun 5 tahun lps..masa Danish dalam perut sbb aku teringin..dah smlm harga lobster set tu cecah RM90++ dan dulu kala hanya RM60++..gila la..bila Danish makan..dia ckp..'rasa mcm udang kecik je'..muahahahaha..apa la..org dah banje..makan je la..



Lepas makan2, abe ke pejabat pos-amik duit minyak. Lucky kat situ tak ramai. Aku lak? takde kerja nak tunggu duit tu..bukan duit aku pun. Parkson kan dekat..aku gebang2 ngn Dania. Tgk ni..kerja si budak ni..mmg sah la PEREMPUAN..habis semua dia nak cuba..jenuh lak aku nak pakai ngn buka kasut dia..tapi takpe..syok ni nak wat kawan shopping nanti..cepat Dania..cepat beso..leh teman ibu...kita tinggal Babah ngn Abg Danish eh..takde org nak nguap2 dah...hahahah



Setiap kali dia cuba..dia akan ckp.."cantik? cantikkan? muatkan?" hahaha..muat la sangat..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home