Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, May 08, 2008

Something from Danish


Bunga Dari Danish - Thank You Very Much.

Mothers day belum lagi menjengah..tapi aku dah dapat something. Semalam Danish balik dr sekolah..dia ckp,
"Ibu..danish ada sesuatu utk ibu" Dia keluarkan 3 kuntum bunga tisu..buat dgn cikgu kat sekolah..
"Alamak..dah penyek..kejap ya Danish betulkan." kelakar aku tengok.
"Bunga ni utk hari ibu"..alahai...thanks sayang..
Yang aku jadi kelakar or maybe terharu, sejak birthday aku tempohari dan sampai la ke pagi tadi..dia masih dok tanya...
"Ibu, happy birthday ibu dah lepas kan? Babah kasi apa??" Aku senyum jek..aku ckp takde apa-apa.
"Sian ibu kan? Kenapa babah tak beli? Nnt bila danish besar..danish 9 tahun, danish belikan ibu hadiah ya..ibu nak kotak yg ada bunyi lps tu ada org menari pusing2 tu kan??" huhuhu..dia masih ingat lagi rupanya music box yang aku tunjuk pada dia..padahal benda tu dah lama..
"Ibu nak apa ya? "
Aku sengeh ckp kat dia.."Ibu nak..Danish jd budak baik..tak gaduh2 ngn adik..dengar cakap ibu..boleh? " dia angguk..
Doa ibu sentiasa untuk kalian bertiga walaupun tiada hadiah apa2.. sayang semuanya..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home