Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, May 05, 2008

It's my birthday



Hari ni dah 5 hb May,maknanya umur aku dah 30 tahun..5 hari..Ada org dah wish aku join 30's club...emm..tak pe la..umur je tu..physically and my mind still 18..hahahah..mcm tahun2 lepas..birthday is just a birthday..tiap2 tahun, aku akan golek2 minta hadiah..tahun ni..aku redha jek apa yg datang .. tp apa yg aku hint kan..I still want it.. kalau birthday takde adiah..ari ibu nnt..lg la kot..gigit jari la.. gagagaga


I always dream of (jiwang karatz seh) :






Romantic candle light dinner :}


Suprise birthday cake..just like I did to him :b


A lovely bracelet watch from fossil.. can aa?? ;)


but..this was my 'real' birthday celebration...a piece of cake with tom yom kung at Secret Receipe on 30th April 2008..thanks abang.. :*



0 Comments:

Post a Comment

<< Home