Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, May 20, 2008

Mimpi itu..


Mimpi itu..
Mimpi yang membawa sebuah penginsafan...
Mimpi itu..
Mimpi yang mengajar aku erti penghargaan...
Mimpi itu..
Mimpi yang memberitahu aku maksud kesepian...
Mimpi itu..
Mimpi yang menterjemahkan sebuah kesakitan...
Mimpi itu..
Mimpi yang mengembalikan segala2nyaaa...

Maafkan aku di atas ..
kekufuran.
Maafkan aku di atas..
keterlanjuran.
Maafkan aku di atas..
kesakitan.
Maafkan aku di atas..
Maafkan aku..............

2 Comments:

  • mimpi akak ni mmg betul terjadi ker kak,,, mimpi ape la agaknye tuh...

    By Blogger nasazfrog..., at 10:52 AM  

  • hai nasa..mimpi yg di doakan tak akan terjadi..tp yg ada pasti akan pergi..entah bila, belum pasti...akak kena belajar hargai sblm menyesali.. ;)

    By Blogger azzalyzaa, at 9:52 PM  

Post a Comment

<< Home