Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, June 13, 2008

Belated Birthday..

Cak! tadi lunch time aku p makan kat Pizza hut Alamanda..tiba2 budak ni wat suprise birthday lak. Actually birthday aku dah lama...apapun thanks. Sebenarnya masa bdk dua org tu p toilet berjam2, aku dah rasa something ... tapi aku tak nak lah perasan kan..so aku bergelak gumbira sampai la tiba Pizza hut tu bergema dgn lagu Birthday..semua staff pizza hut nyanyi lagu birthday sambil bwk kek..mula2 aku tak expect pun utk aku..tp bila bdk2 ni nyanyi gak sambil tepuk tangan..Ya Allah...malunya aku. Semua org tgk dan siap nyanyi sama..huhuuu...


Ni kawan-kawan aku..budak2 lagi semua.aku jek tuo..hahahha..thanks ya!

3 Comments:

  • hehe.. kalau tau ni, sure singgah pizza hut ari jumaat lepas..
    nak tgk azza.. :)

    By Blogger mar!ahaf!z, at 1:23 PM  

  • EmMMmmmmm sedeY Lak RasaNyaaaa......huhu

    By Anonymous Anonymous, at 12:27 PM  

  • Bagus gak lepak dengan org muda so nampak dan jadi muda sama...bagus tul dapat makan pizza free yek..

    By Blogger Landak, at 12:00 AM  

Post a Comment

<< Home