Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, June 06, 2008

Cuti-cuti sekolah..

Hai.sebenarnya aku nak update blog ni..tp bila buka je template ni..idea mcm ilang,maybe sbb otak dah ada kat corner lain kot...coding..error - double execution...save to hardisk..deploy...argghh..penin..dateline dah dekat walaupun sebenarnya dateline dah byk kali kena redah..dan 1 lg..ada 1 projek yg aku kena buat dgn kawan..in team la..tp aku rasa aku ni x bagus work in team..sbb apa pun aku tak tau..cian dia. sorry wehh..:(

Cuti sekolah ni, sian Danish tak p mana-mana..dok daycare je kat tadika dia. Bukan aku yg susah nak amik cuti..tp takde org nak ajak bercuti sbb dia bz tahap gaban. Tapi sbb kesian, aku cari gak idea nak bwk danish jln2..hari selasa baru2 ni..aku ajak abe bawak Danish p KLCC..bwk dia naik star LRT dan LRT Putra..Danish nak naik Putra bwh tanah..Dania tinggal jek kat nursery sbb leceh la bwk dia...nnt aku kena dukung..tak larat wei....Kat KLCC ramai gila org sbb cuti sekolah kot...

ni ada sket gambar penyeri blog...



pst: mana cek nih!!! Eh oh EH...

2 Comments:

  • wah anak2 akak time cuti sekolah rajin study ....

    By Blogger nasazfrog..., at 9:49 AM  

  • hahhha..x kan cuti x yah belajar lak..ada time kena belajar maaa..kalau tak nnt..hancuss.. :D

    By Blogger azzalyzaa, at 9:32 AM  

Post a Comment

<< Home