Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, June 10, 2008

Kerja Gila...

Kali ni aku tulis blog ni sambil tersengeh..sengeh sbb apa pun aku tak tau..sbb aku gila kot. Smlm aku terima parcel yang aku dok tunggu2..aku p admin amik benda tu..drive balik rumah dan sampai kat umah, famili aku ada lak..so aku campak parcel tu masuk bilik. Senyap2 aku buka..cantik kotak tu..kotak yang aku tak pernah mimpi akan jd milik aku. Satu-satu item dlm kotak tu aku keluarkan..mana lak barang yg aku nak2 sgt ni...dlm kotak tu, 2 helai GAP polo t-shirt utk Danish, ada VS losyen,tudung ngn rantai - ni tuan kedai kasi..thanks ya kak lin..tp mana lak barang aku cari2 ni...ada magazine IUPUI utk cik abe..kata kak lin..'kesian dia xde barang..kak lin kasi mag tu'..hahahha..dan bwh sekali..jeng2...

tadaa.......ni lah bendanya yang aku tunggu..ni lah kerja gila yg paling gila aku buat. Habiskan duit utk benda yg aku gila nak sangat....



Beg ni nampak biasa je kan...tp sebenarnya, kalau belek2..raba2..huhuhu..mmg jatuh cinta. Kemas betul buatan beg ni...leather yg tersangatlah ringanya..huhuhu. Aku tau, ada yg dok kutuk2 aku beli benda ni..tp tak kisah lah kan..janji aku bahagia..aku suka..dan yang penting..duit aku punya.. opss..abe sponsor 20% JEK.. ahaks!!

lepas ni...aku nak target yang ni lak... doakan aku berjaya ya! hahahaha


1 Comments:

Post a Comment

<< Home