Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, June 27, 2005

Pause! Nak bernafas sat...

Huhuhu..akhirnya aku ada sedikit masa nak meluah rasa. Letihnya Ya Rabbi...Sabtu kerja..ahad kerja..Isnin pagi aku terkejar-kejar ke galeri admin sampai tercabut lapik kasut aku. Aku dah tak tahu macam mana cara aku boleh sampai cepat ke event-event yang patut aku koordinate kalau tiba time2 sibuk macam ni. Cepat mcm mana pun aku cuba untuk cepatkan diri aku..aku mesti gagal..sebab apa? sebab aku kena urus anak aku dulu sebelum ke tempat kerja. Kalau aku dah siap..masa tu la anak aku berak..kencing sampai bocor..dan time tu jugak lah dia nak meragam..ayoyoyo. Mcm pagi tadi, lepas aku tukarkan diapers dia..aku angkat masuk kereta (dia masih tido..kesiaanya aku tgk)..sampai dalam kereta, baru aku perasan, diapers dia bocor.Basah seluar..aiikk..ni yang pelik ni..aku baru jek tuko tak sampai 5 minit. Dah aku kena keluarkan dia semula dari kereta..basuh2 apa yg patut..tukar diapers, tuka seluar, tukar baju...mata dia masih terpejam. Sepetutnya, ikut syarat nursery, anak aku kena dimandikan dulu..tapi aku dah tak kuasa..tak mandi pun aku anto...sbb aku betul2 dah lambat. Sampai pejabat tepat 8.00..huhuhu..aku memang dah lambat.Punch In..berlari2 naik ke opis..simpan barang..lepas tu berlari lagi ke galeri..itu la kerja aku sejak jumaat lepas. Berkejar2...berlari2...penat siot!!Esok aku tak payah berlari ..tapi lusa..tulat..sampai 11hb Julai..aku masih kena terkejar2 ke pejabat...pening!!

Apapun, alhamdulillah, Pendaftaran Pelajar Baru Intake Jun 2005/2006 berjalan lancar. Cuma masalah pada hari pertama tu, biasa la. Printer wat hal..server buat lawak..sistem buat bodoh..nasib baik team kerja aku bagus2..kira semuanya lancar. Lancar sampai geng2 Komputer terpaksa duduk tercongok jek ke kat situ sbb kena standby..hehehehe..dah la sejuk gilaa...

Ni beberapa keping gambo masa Pendaftaran Pelajar Baru pada Sabtu dan Ahad.

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
- budak-budak baru mendaftar...


Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
-orang-orang kuat di meja Helpdesk..

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
-geng2 aku yg dah tak tau nak buat apa bila semuanya lancar..gegege..


Letihnya..rasa macam nak cuti jekk...waaaa...!

4 Comments:

  • huhu sapekah gerangan aweks yg bertudung hitam itu..hahaha

    By Anonymous Anonymous, at 8:55 AM  

  • sian adik along ni kan...mcm tu la cabaran dan ujian kalau dia nak datang...bertubi tubi..bertimpa timpa....tapi takpe la jugak kan...bila sume berjalan lancar dan dah boleh duk releks mcm kat gambo tu...satu kejayaan di akhir 'marathon'...orait pe!!!

    By Anonymous Anonymous, at 9:14 AM  

  • nak tau ? lagi azza gelojoh...lagi laa sume jadi tak betul...lagi laa kena berlari2 gi ofis...

    bawak bertenang...rancangkan apa2 yg kena dibuat waktu pagi...kul brape kena bangun...tukar diapers tu bebebutl...buat "scedule" kat pala untuk aktiviti pagi...

    dijamin semuanya akan beres Bu ;-)

    By Anonymous Anonymous, at 2:05 PM  

  • Dalam bz-bz tu ada masa lepak lak tu..

    By Anonymous Anonymous, at 3:40 PM  

Post a Comment

<< Home