Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, June 03, 2005

Jumaat Bluesss..

Em..hari ni mood aku tah apa-apa..selain dari urusankan training .NET yang akan di adakan pada 13hb - 17hb June 2005 nanti..aku sibuk belajar benda baru..benda apa ek? hehehe..menda yang dapat gak layan mood aku yang bluess ni..apa ek? Jeng..jeng..jeng..buat Theme HP la..hehehee..suka banget aku ngn benda2 mcm ni..lagipun tengah hari tadi aku tak g lunch..takde selera dan sampai blog ni di taip pun aku belum makan..hati aku 'kacau' jek. Dinner mlm tadi pun aku tak makan..lantak la..kering pun sapa nak amik peduli..ye dak?

N
i hasil pertama theme hp aku. Lepas ni boleh la buh muka CT pulak..buat masa ni..buh muka sendiri dulu..

Image hosted by Photobucket.com


Aku guna software untuk HP Sony Ericsson yang aku DL dr internet. Free software. Aku tak ingat link dia.Tapi kalau korang nak cuba, boleh search kat Google. Cari Theme Decorate.OK la..malas nak taip..dah takde tenaga..lepas ni nak g layan biskut marie cicah nescafe..jadi laa..

2 Comments:

  • dah cam banduan lak ko nih kekeke. asal muka ko je,mesti tutup mata...ada tak bayar utang ke? muaahahaha...upload la appz tu cik kiah oii. :P

    By Anonymous Anonymous, at 6:02 PM  

  • emm siannya awaak.. sesorang yeaaa.. emm tapi sekarang ni awak lak tinggal saya sesorang ...

    By Anonymous Anonymous, at 3:22 PM  

Post a Comment

<< Home