Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, May 17, 2005

Rindu..

Jiwang di tengah hari Selasa..sekali-sekali jiwang,baru hidup ni berseri..hehehehe.
Rindu...

Rindu...Hadirmu membuai rasa, mencengkam jiwa,
Kenangan bersamamu rindu sentiasa mengamit di jiwa,
Rindu aku pada mu rindu, adalah sebuah rindu yang syahdu,
Aku benar-benar rindu pada mu rindu,
Rindu.. jangan lah kau berlalu pergi...


Rindu...Belaianmu menyentuh kalbu, mengamit rasa pilu,
Memori indah ketika di belai rindu,buat aku sayu,
Sayang aku padamu rindu. adalah sayang yang jitu,
Aku benar-benar sayang pada mu rindu,
Rindu..janganlah kau berlalu pergi...

Rindu....dimanakah kau rindu? Aku perlukan mu rindu..
Jangan lah kau pergi jauh dari perasaan ini..

Rindu...
Tanpamu rindu..hidup ini sepi,
Tanpamu rindu..hidup ini sunyi,
Tanpamu rindu..hidup ini mati.
Rindu...janganlah kau berlalu pergi...



- cuma gambar hiasan -


5 Comments:

  • salah masuk blog ke ptg niee!!...len mcm jer..

    'goosebumps' di buat nyer...

    ni mesti kes cik abe g outstation..

    By Anonymous Anonymous, at 2:45 PM  

  • huhu..tak lah along.Abe ada la. Saja je nak mengatai...lama tak rasa jiwang2 ni...teringat zaman bercinta..hhehehe

    By Blogger azzalyzaa, at 5:25 PM  

  • mcm lamaaa gitu ek jaman bercinta tu di tinggalkan...hhehehe..ada ada saje azza ni..

    xpe..xpe..asal bahagia ye dik..

    By Anonymous Anonymous, at 6:08 PM  

  • Elehh tu mengada - ngada jer lebih .. sebabnya nak tunjuk kat orang yang baru belajarr.. nak kena PANG ke..??

    HaHa :)

    By Anonymous Anonymous, at 10:17 AM  

  • Jiwang karat tul lah minah nie..Alahaiii...:-p

    By Anonymous Anonymous, at 8:43 AM  

Post a Comment

<< Home