Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, April 29, 2005

Mari bersoal jawab...

Sila lihat gambo di bawah dan jawab soalan-soalan berikutnya?

Image hosted by Photobucket.com

Soalan Pertama :
Korang rasa, di manakah lokasi gambar tersebut?


A. Pasar malam yang dibuka siang dan malam?
B. Pasar borong yang tak jual ikan semata-mata?
C. Pasar raya yang buat sale bukan di waktu raya saja?

Jawapanya : Tiada satu pun di atas. heheheh..Ini lah situasi di Jusco IOI Puchong pada tarikh 28b April 2005.

Soalan kedua :
Kenapakah orang begitu menyemut dan berkoyan-koyan?


A. Sebab dia orang takde keja nak buat.
B. Dia orang rasa itu la satu2nya supermarket yang ada sale.
C. Dia org saja nak tolong kecah2kan barang kat situ,nak bg staf jusco lebih kerja?

Jawapannya : Pun tiada satu yang betul..gegege.Manusia mengerumuni Jusco semalam sempena Jusco Member Card Day. Ramai gilamanusia.Ada yang bawa baby dua,tiga bulan..Ya Rabbi..kan boleh dapat macam-macam penyakit masa tu.

Soalan ketiga :
Apakah barang yang aku beli?


A. Semua barang sale yg kurang dari 10% ..sbb aku tak main barang murah.
B. Semua barang sale yg lebih dari 70% .. sbb aku kedekut duit.
C. Semua barang aku angkut sbb aku tamak..

Jawapannya : Lagi la takde jawapan yang kena ngn aku..huhuhu.Aku cuma teman hubby..dia beli seluar kerja.Aku berdiri tegak tgh2 manusia sambil memegang troli yang di isi dengan anak aku.Tak kuasa aku nak bersesak2.Baiklah beli waktu lain..mahal sket takpe..janji aku bahagia.

3 Comments:

  • Kesian dia tak beli apa-apa.

    By Anonymous Anonymous, at 10:11 AM  

  • pulakkkkkkk!!!!!......

    By Anonymous Anonymous, at 3:03 PM  

  • Apolah ekau nie,,yang ekau g time orang berkerumun tu buek apo..Den takdolah..poning palo den nanti.

    By Anonymous Anonymous, at 1:36 PM  

Post a Comment

<< Home