Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, April 09, 2005

azzalyzaa blog???

Rehat...Lepak...Luah Rasa!!

Emm..ok ke title blog aku ni? Sebenarnya,aku sendiri tak pasti kenapa aku create blog ni... Jenuh aku pk..nak ke tak nak buat blog? Tapi untuk apa? Apa tujuan aku? Suka-suka? Tiru orang? atau...sekadar mengikut perkembangan semasa....emm..entah..aku memang tak tahu...

Aku mula terjebak dalam blog ni bila aku terlawat blog seorang teman yg aku kenai melalui forum Siti Nurhaliza..oppss..sblm tu,aku nak ngaku siap2..aku ni memang peminat CT...so sori kalau apa-apa yang ada blog ni nanti..asyik2 CT...balik-balik CT..alih-alih CT..sebabnya..aku rasa,dlm M'sia ni..takde cerita menarik lagi selain daripada Cerita Ct! gegege..Nak cerita pasai diri aku sendiri? Takde apa yang ISTIMEWA....kalau ada yang ISTIMEWA pun dlm diri ini..hanya org tertentu aja yg akan tahu...perlu ke publish segala2nya tentang diri sendiri dalam blog ni? emm..entah laa..kita tunggu je laa hasil blog aku ni.. Aku sendiri takut jadi 'Hangat-hangat tahi ayam' je bloq ni..hehehehhe

OK la..sampai habis aku taip benda ni..aku masih tak pasti apa tujuan aku buat blog ni..ok ke buat kerja tapi takde matlamat ? takde objektif? huhuuhu..aku bukan jenis mcm tu...so baik aku pk kan kenapa aku buat blog ni..kalau tak..aku tergolong la dlm golongan.."Orang takde matlamat"...gegegege...

Chow! Doakan blog aku berjalan lancar...AMIN...





5 Comments:

  • Awak ni minat kat CT gak ke? Kata tak minat CT. :-p

    By Anonymous Anonymous, at 1:12 PM  

  • pada kak angkat siti....kalau nak tahu..azza ni peminat setia Siti Nurhaliza...saje je dia ni agak penyegan orgnya...

    4 azza... adakala ikut gerak hati sendiri tu pun baik juga...rasanya azza xde la apape sgt...blog ni ok je...

    By Anonymous Anonymous, at 2:07 PM  

  • hai Azza,
    janganlah takut dengan ayie tu dia tak garanglah! biasa saja manusia biasa macam kita juga..

    Aida

    By Anonymous Anonymous, at 6:46 AM  

  • Hai azza,
    lupalah nak cakap, saya ada berjumpa dengan ayie sewaktu disalah sebuah restoran di ibu negara sewaktu saya di malaysia sewaktu saya kata dengan Ayie saya peminat siti dan dia layan saya dengan penuh beradab dan tidak seperti didalam surat khabar yang sering gembar gemburkan.

    aida

    By Anonymous Anonymous, at 6:49 AM  

  • Hi kak,

    Kak, bukan nak meniru...tapi kebetulan naluri kita time nak create blog ni lbh krg plak agaknye kot...tgk ayat dlm perenggan pertama tu sama plak cam yg akak dah tulis...

    By Blogger Mama Niza a.k.a hani, at 12:45 PM  

Post a Comment

<< Home