Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, April 23, 2005

Terima Kasih Abang

Dah seminggu aku tak bekerja..sepanjang 7 hari tu macam-macam hal yang aku alami. Hal yang aku rasa, aku tak boleh nak handle sendiri kalau suami aku takde....kesempatan ni, dalam catatan ni..aku nak ambil kesempatan nak ucap terima kasih yang terhingga buat suami ku kerana banyak membantu,melayan kerenah aku dengan penuh kesabaran

Emm..kenapa ek sampai ke blog ni aku nak ucapkan terima kasih? POYO ke aku? TAK..BUKAN! Aku bukan POYO..aku cuma nak luah rasa...sbb aku dah puas REHAT..LEPAK..dan hari ni aku nak LUAH RASA!

15 - 17hb April :- Memang hari REHAT aku sbb aku balik kampung...semua mak buat...termasuk la jaga anak aku! Bukan aku malas..tapi bagi peluang anak aku main ngn Wan dia...masa ni juga anak aku dah start demam,muntah2 dan cirit-birit..tapi dia tak byk ragam..so Aku mmg byk REHAT...

18hb April :- Anak aku masih sakit..so aku amik keputusan untuk bercuti.Hari selasa aku halfday.demam budak tu makin menjadi2..pening aku.Lps bawak dia g kinik buat kali ke 3, aku singgah beli piza segera ngn bun kat kedai roti. SInce aku kena cuti sbb anak aku demam..aku amik keputusan ikut abe (suami ku) g oustation kat Ganu.Dlm perjalanan...anak aku dok cirit birit lagi...aduss..tapi masih tak meragam..takpe. Sambil2 tu,perut aku lapo, aku makan piza tadi..aku offer abe, dia tak mau. Aku belasah sorang..sedap! tapi rasa lain macam..lapo punya pasai...aku belasah jek..last2 habis..dan..jeng..jeng..jeng..malam tu aku mula rasa loyaa...YEZZAAA..balik dari dinner..UWEKKK...habis semua perut aku keluar..aku berulang2 kali ke toilet..dan akhirnya..aku terlantar atas katil..

Image hosted by Photobucket.com

- ni anak aku, sebelum demam..suka sangat kat parapapa dia...

Image hosted by Photobucket.com
- dah macam anak ET kan? Dua hari lps demam..aku mula susah hati...



19hb April :- Waaa..dari muntah2..kena la cirit birit..mati aku! Abe dah g keja..anak pun sama dok cirit..nak nangis aku rasanya.Nasib baik anak tak meragam..so kami sama LEPAK atas katil sepanjang hari...bukan melepak lagi..dah masuk group melepek...dah takde tenaga...anak ku pulak asyik cari BABAH.." mana babah..nak babah"..pening aku. Aku pujuk2..dia tertido..aku pun sama...dok hotel 5 bintang..tapi agenda..hanya la atas katil sbb dah takde upayaa..

20 - 22hb April :- 2 hari yg membosankan. AKu dah takde kuderat. Dlm perut aku dah takde apa2. Yang ada hanya bunyi mcm anak kerakatau nak muntahkan laharnya.Seksanya..hanya aku yg tau. Masa ni aku dah balik KL. Nasib baik ada abe...dia buat semua kerja rumah...urus anak..masak..basuh baju,lipat baju dan paling best..suap aku makan...Aku terharu. Terima Kasih Abang...

Image hosted by Photobucket.com

- anak aku dah OK..aku lak KO..Sian suami aku...

23hb April : - Hari ni la tu..hari aku dok menaip blog ni.Sebenarnya aku masih pening,masih loya...masih muntah..tapi aku gagah gak menaip sbb aku nak LUAH RASA! Tapi kali ini ayat aku mungkin berkecamuk sekecamuknya kepala otak aku yg pening ni..dan perut aku yg mengelodak...

DAH..AKU PENING KEPALA...................

1 Comments:

  • tima kacih je ke kat abe??...

    By Anonymous Anonymous, at 2:42 PM  

Post a Comment

<< Home