Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, April 26, 2005

Aku suka sangat...

Bestnya..bestnya! Kingdom of Heaven dah nak ditayangkan kat wayang! Aku excited gila ni..terus taip blog! hahaha..Aku suka gila movie-movie macam ni. Walaupun aku tak tau cerita tu best ke idak...aku tak kisah,aku mmg SUKA..aku tak sabar nak tengok.

Image hosted by Photobucket.com


Tapi..bila aku nak tengok? Macam mana aku nak tengok? Waktu kerja? boleh ke? Kalau waktu biasa, jangan haraplah...mana nak letak si kecik tu! Itu lah aku...excited gila macam mana pun aku ngn movie-movie ni...biasanya..aku hanya mampu layan VCD je la. Sebab aku takde masa atau takde peluang nak g tengok wayang sejak ada anak sorang ni...

Cakap pasai movie ni, ni antara movie yang aku suka dan aku boleh layan berkali-kali..

Lord of The Ring ( All Series) : - Minggu lepas adalah kali ke berapa tah aku ulang tengok LORD.Kali ni aku layan yang extended version punya yang aku beli sebulan lepas.Extended version LORD ..koleksi kedua kali selepas aku habiskan duit beli yang versi biasa..hehehe..ORI tau..TAK ORI tak main. Satu kepuasan tonton yang ORI. Kenapa aku suka LORD? Cerita dia best dan yang paling penting..ARAGON..hensem! hahaha..takde taste ke aku ni? muahahaha..suka hati aku la...

TROY - Aku rasa,aku dah tgk lebih dari 5 kali cerita dalam masa 3 hari. Cerita dia takde la gempak sangat..tapi entah.Aku dah suka..aku layan jek. Moral dari cerita tu...Terra mcm mana pun hero tu..tewas gak sbb PEREMPUAN..hahaha..aku suka! Ni kalau ada extended version ..aku angkut sekali..nasib baik takde.. gegege

BRAVEHEART - Cerita lama yang baru aku tonton. Setiap kali masuk speedy..aku dok pandang movie ni.Nak beli sayang jek sbb movie lama..tapi aku suka tgk cover VCD dia..ada kuda..ada lawan..ada perang...so aku beli gak. Cerita dia ok slow pada mulanya...tapi lama2 best..sedih pun ada..hensem gak MEL GIBSON ni ek...cerita ni aku baru layan sekali..pastu kuar TV..ek elek....sabo je la...

KING ARTHUR - Movie ni agak mahai la VCD dia..harga dia lebih kurang TROY, tapi ada dua CD jek.Movie ni tak segempak movie2 kat atas coz lebih tertumpu pada seorang raja.Lagipun hero tak berapa nak hensem..heroin pun kuar kejap2..so aku belum nak ulang tengok lagi movie ni...

Image hosted by Photobucket.com

Skrang ni aku ada cita-cita nak beli Gladiator,Alexender and Kingdom of Heaven ni la..

3 Comments:

  • perghh.sama taste ngn movie aku. kekekeke. ko tgk lak cite passion of christ,girl with a pearl ear ring,merchant of vanice. mmg layan la. tatau la ko ni jenis suka layan indie-films ke tak,tp kalu penah, ko try la layan cite black. cite dia ko akan nampak dari paras pusat ke bawah je..kira ko kena dgr suara je la. mencabar minda giler cite gini...senak otak aku tgk ( ke dgr? ).

    By Anonymous Anonymous, at 12:22 PM  

  • minus Lord of The Ring(boleh 'mereng' otak nak faham).....yang len tu mmg suka gilerr.....klasikkk gitu...

    By Anonymous Anonymous, at 2:50 PM  

  • Eden tak suko do tgk cito2 mcm nie..Eden suko cito2 sodih jo..mcm cito hindustan tu. Muahahaha.. takdo cito lain ko ekau nak layan?

    By Anonymous Anonymous, at 1:42 PM  

Post a Comment

<< Home