Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, May 30, 2010

..Take Five!...


Ayiyi..aku tak suka betul duduk sorang2 mengelamun mcm ni ..sat g fikiran aku melayang2..pk benda2 sedih..benda2 bodoh yg aku dah buat..benda2..apa2 je lahh..huhuh.. Jom layan blog.

Baru lps minum Nescafe Coffe Latte dlm tin. Alaa..tak besh la. Semalam nak amik yg Original..tapi yang 6 pieces dah habis..Nyesal la plok. Sambil layan..sambil baca Cosmopolitan versi Melayu. Versi omputih mahai..akekek. Dan ternampak 1 topik 'Scha Al Yahya Take five kongsi kisahnya'. Haa..besh gak..nak jawab gak lah..saja suka2...poyo be gosh!! jom layan...

1. Kebolehan "membaca"...
- Sama lak mcm Scha..aku percaya pada naluri...dan kerana percaya dan yakin dgn naluri..aku dah temui byk kebenaran wpun ada yg cuba sembunyikan...ada sorang teman pesan 'jgn percaya sgt pada naluri'..ahaks! Tak kot..tetap percaya pada naluri sbb naluri dah tunjuk byk kebenaran bila aku mula rasa tak besh dan ada yg tak kena... ;)

2. Saya ketagih..
- Toing toing..Nescafe atau kopi. Seharii mesti nak pekena sekali wpun masa pegnen dulu..kalau tak dpt..'weng!'

3. Saya pernah teringin jadi..
- Penyiasat persendirian. Ahaks! kecik2 dulu selalu sgt layan siri Hardy Boys and Nancy Drew..syoknya. Sampaikan dlm buku laporan peribadi sekolah..aku letak 'Penyiasat Persendirian' sbb cita2..akekekek..

4. Masa itu emas...
- Aku cuba tepati semua temujanji atau janji2 yg telah aku buat. Aku cuba elak lambat. Masa kat sekolah..aku antara yg paling awal bila ada apa2 temujanji..tapi kan..bila sekeliling tak mahu bg kerja sama..aku pun leka dgn janji! Tapi..janji tetap janji..tuntut sampai mati..;b

5. Culture Shock!
- Uishh..ni jadi masa aku masuk tingkatan 4 sebuah sekolah tet! Semua perempuan. Ayiyiyi..terkejut beruk aku dgn cara dia org. HUhuhu..naik risau pun ada! Phewww..sib baik 2 tahun je kat sekolah itu... :D


0 Comments:

Post a Comment

<< Home