Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, May 28, 2010

..Tadaaa..

Ahaks! Akhirnya aku pilih utk masak drpd keluar makan kat luar. Bukan aku tak reti masak..tapi aku sgt2 malas. Tu je penyakit aku. Tadi abe call tny makan apa..dan dia kata..masaklah! Baik bos..;b padahal dia kerja..uwekk! Kalau masak..benda pertama akan habis adalah sayur. Kadang2 mmg berebut sayur je nak2 sayur campur goreng.

Ni dua ketul yang lepas makan..main game ular lps tu gaduh. Haiyaa!! Penin ibu. Si abang asyik nak menang..si adik tahu nak cari pasal jek. Last2 aku suh kemas..pilih..nak masuk bilik tido atau nak dok dpn tgk tv diam2? Takut kena tido ..dua2 dok diam kat dpn ni..Tapi Dania masih tunjuk perasaan..Grrr..sabar2. Danish dok layan tv sama aku..'Kita nak p cuti mana nanti cuti sekolah ni ibu?' uhuhuh..camno nak jawab? ;)

Aku? Em..masak sudah, makan sudah, baju sidai sudah..kemas2 (sket je) pun sudah..nak layan FB? Maleh..nak YM? tak lah kot..lagipun peneman YM aku balik kampung, Happy Holiday tau! dan nak buat apa ek? Sambil layan 'Saya Nak Cuti - amik pic kat dasar laut @ Sipadan - fullamak!' kat 104..syok la cuti di taja..isk isk...aku tgk2 jap kerja..interface sistem PMS. Makin hari, makin takde idea..banner pun mcm sama jek..pastu background mmg tak leh nak design sendiri sbb aku guna Ulead ..semua terhad. Dan interface kat gambar ni..banner dia kena tukor kot sbb Cik Ketua kumpulan minat banner yg satu lagi..tak nampak eh fawwah font dia? ;b

0 Comments:

Post a Comment

<< Home