Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, May 21, 2010

..Best of The Best..

Em, walaupun aku tak jauh berjalan or tak byk sangat berjalan..tp ni antara tempat2 yg MENARIK yang aku suka dan kalau boleh dan ada rezeki, nak jejak lagi kaki ke tempat2 ni.

Tempat paling aku suka (ikut susunan dari atas ke bawah ya kawan2 ;b )

Puncak Gunung Kinabalu (2009) - Tanpa semangat, tak sampai kot kat sini. Amazing! Tak kan jumpa kot kat atas darat pemandangan macam ni. Walaupun sekejap je atas ni..kagum gila!

Puncak Gunung Mat Cincang (2009) - Wpun naik kabel car jek..tapi view dari atas ni cantik. Patut dah naik kali ke dua..tapi..uhuk!

Puncak Gunung Berapi Tangkuban Perahu, Bandung (2007) - Cantik dan unik. Menghidu bau sulfer dgn suhu yg agak sejuk. Besh!

Keukenhof Tulip Garden, Holland (2010) - Impian jadi kenyataan. Bunga2 kesukaan ada kat dpn mata..bukan 1..bukan 2..tapi byk gila..cun!

Uluwatu, Bali (2010) - Tinggi dan laut yg membiru..ombak cunz.. Isk..kena p sendiri baru tahu cantik ke tak tempat ni.

Museum Of Lourve, Paris - aku suka lukisan, aku suka seni bina europe. Dua benda ni ada kat sini. Cuma syg aku pergi tanpa 'ilmu'..maka kena ulang lg ni.. ;)

Amsterdam, Holland (2010)- Tempat, orang, fasilities..emmm..Amsterdam boleh di kategori tmpt yg aku boleh duduk kot. ;)

Pulau Sentosa, Singapura (2001) - Tempat aku honeymoon dgn abang lps nikah sblm sanding. Cantik pulau ni.

Peak Of Borneo, Sabah (2009) - Hujung Sabah. Cantik..Laut dia lawa, angin dia besh..pemandangan pun cun.

Tanah Lot, Bali (2010) - Laut dan ombak dia cantik sgt2. Tinggalan sejarah yg masih kekal cantik dan pemandangan sgt2 lawa dr semua sudut.

Bukit Broga,Semenyih (2010) - dekat je..tp naik lah. Korang pasti puas hati dan nak p lagi dan lagi. Besh sbb kuarkan peluh!

Dan..aku wish nak ke Rome dan Tanah Suci Mekah lps ni..atau pun..US..nak shopping..akekeke.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home