Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, May 18, 2010

..Europe Album..

At last berjaya gak pilih2 pic and letak kat FB. Lps ni kalau UNITEN block FB..nak pakai apa lg eh jd album.Kalau rajin, tgk lah..kalau tak rajin, abaikan jek. Ni sebahagian je pic ..tak larat aku nak upload byk2. Mcm biasa, share pic utk share my beautiful and precious moment in Europe dan kalau ada rezeki lagi..aku nak p ROME dan juga buat Umrah. InsyaAllah. Kenyataan tu kan bermula dgn impian..kesimpulan. Aku suka Holland, lps tu Brussels dan lps tu baru Paris. Maybe sbb Paris terlalu sibuk buat aku. Kalau korang nak tahu..dlm 10 pelancong yg aku jumpa bwk SLR..7 adalah pengguna Canon..Nikon kureng kat sana.. ekekekeke..

(Album start dr bawah eh..malas lak nak ubah ;) KLIK PIC2 kat bwh ni utk jenguk pic)

Madame Tussauds dan Tulip


Amsterdam,Marken,Volendam

Paris

Mini Europe dan Atomium

Brussels

Lagi sekali..thanks a lot utk abang..lps ni..ROME ..muleh? ;b

0 Comments:

Post a Comment

<< Home