Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, May 07, 2010

..Kembara 2..


Lagi sekali..tanpa di rancang, aku terbang lagi..kali ni bukan 2 jam..tp 12 jam. Masa post ni appear, maybe aku ada dlm flight sorang2 menuju ke Amsterdam. Abe dah ada kat sana..dia kerja seminggu dan aku pergi ni, dia cuti seminggu kat sana. Sepatutnya aku ke Switzerland on 15th May nanti. Tapi atas sebab2 teknikal..kerja abe kat sana tak jadi dan sebab tu abe cuba terbangkan juga aku ke Amsterdam sbb dia dah janji..Thanks. Tp za cuak ni...byk benda nak buat sorang2 sblm g sana..almaklumlah, selama ni dia urus semua..dan biasanya aku ada ..emm, x yah la taip merepek2 kan? InsyaAllah, aku cuba belajar sendiri dan tak gantung pada org lain. .uhuk!


Kalau selamat sampai..lps sehari dua kat amsterdam (tak igt tentative) ..aku akan ke Paris lak. Teruja? huhuhu..entah. Kalau dlm mood masa menaip ni..dgn letih dan L.E.M.A.U, tak nampak lg lambaian Paris. Doakan semua selamat dan aku akan pulang pada jumaat 14hb May dan sampai sini 15hb May..doakan gunung berapi kat Ireland tak buat lawak..Danish ngn Dania aakan tinggal dgn ak abah kat UNITEN..Aku ngn abe akan backpackers nanti sbb semua atas perbelanjaan sendiri..so kalau balik nnt takde ole2..jgn marah ya. Thanks also for beg pinjam..insyaAllah akan di jaga dgn baik..Deuters ..Mahai tu..kojol gak kalau ilang or rosak..uhukk!!

abe kata..suhu siang sana dlm 10 darjah celcius dan malam down tu 4..ayokk..ni yg lomah ni.. hua hua hua..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home