Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, April 30, 2010

..Terima kasih..

Tido lambat bukan sbb nak tunggu 30hb April on the dot..tp sbb nak tunggu baju dlm dryer kering..lupa nak iron baju Danish..Em, thanks betty for sms wish..awal 15 minit tapi thanks sbb ingat..and also thanks to my brother - Sham. Thanks igt hari tua gua..

Tepat jam 12am - 30hb April 2010..abe jd org pertama wish. Org wish bawak kek ..dia bawak laptop dgn lagu Happy Birthday..katak lak tu yg nyanyi..hahaha..Thanks a lot. 1st time ni wish za on the dot..kalau tak? hahhah..and thanks gak hadiah yg tercepat tempohari..nak pinjam? sila bayar.. :)))

Tahun ni aku tak berapa selak sgt nk sambut birthday..terus terang, aku sendiri lupa dgn date 30hb ni..apa pun..Alhamdulillah, aku di beri lg peluang untuk bernafas dan aku sekali lagi..semoga dgn injak 1 usia lagi..aku mohon maaf pada semua yg kenal aku kalau aku ada buat salah silap...jgn menyampah atau benci aku..kalau ada yg tak kena..aku selapang dada terima apa saja ..beritahu aku kalau aku salah laku.. INsyaAllah,aku belajar dari kesilapan..

dan juga pada ABANG...za minta maaf zahir dan batin..


teringat tahun lps..sambut birthday di puncak Gunung Kinabalu..thanks for the beautiful memory..kenangan itu tak kan berulang lagi..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home