Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, April 18, 2010

..Hadiah Hari Jadi..

Happy Birthday To Me..ngeh ngeh ngeh

Dah ke? belum2..ada 12 hari lagi kalau panjang umur..huhuh. Tapi tahun ni, tanpa di desak..tanpa merayu..tanpa bergolek2..aku dah dapat hadiah hari jadi yg ke 32. huhuhu..thanks a lot.

Kali ni aku takde nafsu sangat nak beli enpon baru..sbb enpon pun bukan munyik sgt...Mula2 aku hint nak gelang emas..tak pun cincin solitaire..tapi semua tu sekali hint je..sbb apa pun tak tau..dah tua atau dah penat kot tiap2 tahun meminta2..akekeke.

Abe offer SLR..bijak..bijak..boleh pakai bersama kan? haahha..Za punya tau..nak guna, sila isi buku keluar masuk..hahaha.. Aku pilih Canon EOS1000D..emm..awat? entah! Dlm budget kot. Ramai yg suh amik Nikon..at least D3000..akekek..ramai sgt la pakai..tak besh...akekeke. Acah jek..maybe sbb opis dah ada D3000..adik pun pakai D3000..so boleh pakai or suh dia org amik pic kalau nak rasa NIKON kan? Ikut hati..aku nak compact yg power jek..SLR ni macam trend lak..hasilnya? lom tentu OK...kan ? Mula2 Abe offer Nikon 550D..hua hua hua..nearly 3K..takpe takpe..nnt sbb camera ni..susah lak nak dapat benda lain..ok la yg ni utk beginner..


Yahooo..Camera baruu..TQ encik abe..

Jalan2 Taman Botanical test2 camera..;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home