Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, April 10, 2010

..Mind Body & Soul..

Mind,Body and soul..tak bersatu hari ni. Mind celaru, Body lesu dan soul terbang jauh berbatu-batu. Awat? Entah...sewel agaknya. Semalam abe plan nak p Sunway Lagoon. Aku? Tak mau. Pagi tadi abe ajak p Pusat Sains Negara. Aku? Tak mau. Alih2 dia terus tido. Sebelum tu dia tanya..'za nak p mana?' ..Aku angkat bahu..emm..'MPH'.. Berkerut dahi dia dgr MPH. Akeke. OK la..lps zohor kita g. Tapi lepas zohor dua-dua hanyut sambung tido. Dengan tak lunch..huhuhu. Sorry eh..ibu serabut. Sebelum asar..aku dgr org nyalakan dapur..huhu. Abe masak sup cendawan..lapar la tu. Dia kata alas perut. Lepas asar kita org kuar makan. Sib baik anak2 jenis tak makan nasi sangat..roti, bun, cococrunch yang dia org belasah. Makan kat chicken rice kat Alamanda..abis licin semua. Makan pun dah dekat2 pukul 6..ni kira dinner sekali la ni.

COACH? idak leerr...
Lps makan..masuk bazaarbag. Aku ambik bag yg boleh masuk laptop sekali..pilih2..'Abang..bayar eh'..hehehe. Hadiah birthday ke? dia tanya..apa lak..lambat lagi birthday..tak mau. huhuhu. Pastu masuk MPH..Aku mmg target nak beli buku ni dah lama.. dari MPH Ipoh lagi..tapi kali ni baru aku beli. Tajuk : Benarkah Iskandar bukan Zulqarnain? Sebelum tu aku sms Saharil, tanya dia dah baca tak? best tak? Dia tak baca plok.Tapi dia ckp buku 'Alexandar adalah Zulkarnain' dpt best seller. Aik.ada tajuk lain ke? Aku tanya enquiry..buku tu takde lagi. Baru je kuar..ada kat Midvalley jek. Em..so aku beli je yg Iskandar bukan Zulqarnain. Abe beli buku gak..kalau dia beli, mmg tak masuk langsung dgn kepala aku..Danish beli Haiwan2 Makkah dan Dania how to draw princess. Abe bayarkan lagi..Terima kasih. Lepas MPH..aku masuk kedai jam..em..aku kalau tgh sewel mcm ni..jgn lepaskan aku sorang2 kat MALL..mmg abis duit aku kerjakan. Sib baik takde yg berkenan. Ingat nak sambar 1 jam..abe dah p care4 masa ni. Lepas tu aku masuk Speedy..yezza..ni lagi 1 kedai jgn bagi aku masuk sorang2..since abe takde..aku rembat DVD A decade of celine dion. Again? Ni video laaa...dan seketul lagi cd Metallica - Ride The Lightning. Abe tanya..'Sejak bila layan Metallica?' har har har...layan jek..tak tahu rupanya..akekek. Tapi aku suka Bad Religion.. Ikut abang layan ..tp cd ni kena order direct dari US..kat sini tak tau la mana nak dapat..

my heart my soul - ni antara aktiviti yang 3 orang ni leh buat sama2..aku? hehehe

Ice Coffee..penenang jiwa yg tak tentu arah..layannzz..
Ala..ada org layan bola lak..org nak tgk AF la..bola Malaysia mana besh yop..uhuk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home