Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, April 09, 2010

.. 5 Tahun Sudah..

9hb April 2005 - 9hb April 2010

Fuhhh!! dah 5 tahun rupanya aku merepek2 kat sini. Dari suka-suka, dari seringan-ringan bahasa, dari hati yang menzahirkan rasa..rupa2nya dah terlalu banyak aku bercerita. Aku bukan sapa-sapa..apa yang tertulis..semuanya lahir dari jiwa. Buruk atau baik yang kalian rasa..semuanya punya cerita. Yang terzahir dan yang tersirat ada makna di sebalik cetusan rasa. Kadang-kadang aku terlepas menulis membabi buta..Ya! Aku manusia biasa. Marah..benci...tanpa aku sedari, aku luahkan di sini..jika ada yang terasa..ampun maaf di pinta. Catatan suka dan gembira yang aku kongsi bersama..hanyalah sebagai naskah kenangan untuk aku di hari muka. Tiada niat riak di dada..tiada rasa ingin berlumba-lumba dan tidak terdetik utk bermegah mendabik dada. Dari ruang ini, aku peroleh sahabat dari merata-rata..apa yg aku harap juga..agar ruang ini bukan pemutus hubungan aku dengan siapa-siapa..

Akhir kata..jika ruang ini menyesakkan dada - jangan hampiri dia. Jika ruang ini buat kalian gembira - aku tumpang bahagia..

Rumah Ini Hati Ini..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home