Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, April 04, 2010

..Tumpang Menang..

Pagi tadi, aku hadirkan diri utk game pingpong Kelab Kilat. Tak pernah main pun..belajar main pun masa darjah 5..lepas tu dah tak main2 pun. Saja je nak kasi cukup korum. Aku tak reti main game yg org nampak kita jek..jadi gelabah. Kalau game ramai2 OK dan sebab tu aku tak main badminton wpun dulu-dulu pernah gak main utk Perkep (Persatuan Keluarga Polis) ..itu duluuuu punya cite.

Tadi team kita orang Admin/ITMS menang wpun aku tak menang. Aje gila..aku tgk je nama si mamat Ropi tu..dah gelabah. Hahha..Yg penting, adiahnya lumayan. Main tak sampai 10 minit..pun..kuikuikui. Kena lak bergu campuran..Belasahhh...

Masa aku main pagi tadi, abe bawak anak2 p Putrajaya. Pusing2 dusun taman warisan. Korang tahu tak, kat situ leh ajar anak2 tentang tumbuh-tumbuhan..dan petang ni abe ajak p Taman Botani lak..aku betul2 takde mood ni...so aku ckp 'g je lah' and dia org dah p pun..Aku?? Entah...tak tahu kenapa mood aku swing gila ari ni..sedih ada..kecewa ada..dan aku tak suka apa yg dah jd dan apa yg telah aku lalui...Feel LOST and STUPID!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home