Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, April 20, 2010

..Let Me Free..

..Aku just nak happy..bebas lepas..

To all yg rajin atau terpaksa ikut blog ni..seikhlas hati ..start dari 'Wednesday, April 07, 2010..POST :..Set Me Free..' apa yg aku tulis dlm blog ni adalah mengenai aku, aku dan aku..takde kena mengena dengan org lain. Tiada unsur2 perli, provokasi dan sakitkan hati orang lain..dan aku cuba lupakan apa yg dah berlaku..itu janji aku. Aku cuba dan terus cuba..

Pls..'rumah ini hati, jangan bunuh hati ini'...biarkan aku bebas di sini..

Aku ingat kata-kata ini 'pujian biar bertempat,marah bila bersopan,kurang ajar biarlah berbudi bahasa'
dan aku juga ingat pesan ini 'Jangan asyik pertikaian kan orang, lihat diri sendiri..dan jangan susahkan keadaan..kembali kpd asal'

Dan dari aku sendiri 'Apa yg jadi pasti ada hikmahnya..hidup ini telah di tentukan hala tujunya..kemudi dgn sepenuh jiwa..kalau terluka, Allah beri petanda...'Sedarlah!' dan kalau gembira..Syukur Alhamdulillah kepadaNya.'

Aku menulis bukan kerana nama..bukan kerana terpaksa..bukan kerana mengada-ngada menunjuk rasa..tapi aku menulis untuk lepaskan apa yg ada jiwa..ini aku..aku adalah aku!.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home