Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, April 28, 2010

..Bali..

Klik gambar utk lagi2 gambar

22hb April aku ke Bali,Indonesia. Kak linda pelawa dan aku yg tgh serabut terus je nak p...rezeki kan? Hari sabtu petang terus booked tiket air asia dan semua dgn tiba-tiba. Sebab sibuk dgn kerja2 audit QE, abe tolong convertkan RM to Rp, booking LIMO (tak tau nk minta tolong saapa antakan ke LCCT) dan buatkan roaming Celcom. Aku pack barang pun betul2 mlm sblm pergi..

Sebelum berlps, aku siapkan laporan audit dan alhamdulillah Sarinah nak tolong present. Tepat jam 11.30pagi, report siap dan jam 12pm..aku settlekan 1 perkara..Terima kasih, tu saja yg mampu aku catat kat sini.tp semua dah aku simpan dlm memori..tak akan aku lupa dan aku kecewa ini kesudahannya. .Jam 12.45pm abg LIMO call dan aku terus ke LCCT..air mata aku tak henti2 mengalir sepanjang jalan..hahhaa..apa la yg abg LIMO tu igt kan? Check in dan terus cari makan..kena nasi goreng RM12.50..belasah..lapo gila..masa ni jari ligat sms kpd sapa2 yg patut..

Masuk flight jari aku masih sibuk dok sms dgn air mata bercucuran..kenapa eh sedih sgt? sapa2 yg dpt sms tu..tahu kenapa aku sedih gilaa...dan aku cuba selesaikan semua masalah yg ada supaya aku tenang dan happy kat sana..mamat sblh aku pun pelik tgk aku..hahahah..flight berlps..aku seka semua air mata..cukup sudah!!! aku terima semuaa hukuman ..aku ngaku kesilapan..sapa2 nak benci aku..tak nak kawan aku..aku terima...pasrah!!!

Sampai Bali jam 6pm ++..tp kena baris lama utk lps imigrasi...dan thanks kak linda dtg jemput dgn supir hotel. huhuhu..Dari airport ke Legian Kuta agak jauh gak..dlm 3omin..letak brg dan terus kuar kak linda banje makan..lps tu pusing2 masuk kedai2 yg ada...aku mmg bukan dlm mood nak beli belah..langsung naik keta kuda pusing pekan Kuta...

Banyak nak cite...tp malas nak taip..masa kak linda training..aku tawakal je jln sorang2. Alhamdulillah selamat. Pekan kuta penuh dgn Billlabong, Roxy, Rip Curl, Quiksilver, Polo Ralp..harga boleh tahan..so boleh tgk je laa.. sblm tu..pusing2 naik motor dgn kak linda. Masa ni kak chik masih main teka teki..mau mari ke tarak mau..tp kita org dah dpt agak..dia mesti mari..;)

OK la..tgk gambar je la..malas nak taip.......apapun..To KAK LINDA and KAK CHIK and ADIK..THANKS FOR THE BEAUTIFUL MOMENT..chayaaankk semua..muah!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home