Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, April 30, 2010

..Tak Tahu..


Pagi tadi abe call..alaa, sedihnya berita itu. Aku diam membisu selepas terlepas ckp sepatah dua kata yg mungkin sakitkan hati dia yg tgh pressure. Sorry. Dah happy2..dpt la cite mcm tu..terkedu kejap. Emm..tak pe lah kalau takde rezeki..kalau jd pun, tak kan semua dgn tiba2. Za cuba redha ..tp kalau ada usaha..kecil tapak tangan..pulau Bali Za tadahkan..kita fikir sama2 ek. Thanks for the email tapi za tak tahu nak bg jawapan..CONFUSED!

emm..aku tak letak DOB aku kat FB..ramai yg tak perasan hari ni hari lahir aku.. tak pe lah..yg penting, abe dah wish dulu dan aku tgh tunggu org2 yg aku sayang wish..tak kan lupa? cukup sekadar wish tak kisah la apa jua cara...

Kepada yang wish aku dr tgh malam tadi...TERIMA KASIH BYK2..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home