Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, May 28, 2010

..Keras?..


Bosannyaa..hari ni cuti Wesak day and ada org tu p kerja lak..adeh! Layan FB tadi and jawab kuiz kat atas ni. Boleh baca ke? Nampak ke? hehehe..belasah jek. EM..mcm betul la plok jawapan kuiz tu. Kalau kenal rapat (rapat betul2 ya..bukan rapat2 ayam jek) ..mungkin ada yg setuju dgn jawapan kuiz tu..tapi sebenarnya tak susah pun nak 'lembut'kan keras aku ni..dan dlm keras-keras aku, aku sgt2 penyayang pada org2 yg aku sayang. Sekali sayang...aku tetap sayang TAPI kalau buat 'taik' dgn aku..aku minta maaf..sayang tu sure melayang. Aku tak boleh hidup tenteram kalau aku buat silap tanpa minta maaf ..aku bukan manusia yg takut ngaku buat silap..cuma kdg2, ngaku silap pun boleh jerat diri sendiri..sama ada di maafkan..atau di tinggalkan pergi. Risiko tinggi..uhuk!

Adehh..nantuknya. Tak kan nak tido lak tgh2 ari ni. Udang, sayur dan bahan-bahan nak masak dah di keluarkan. Baju tgh berputar dlm mesin.Nasi dah siap masak..tp nak masak apa ni? Kalau ada kentang, boleh buat kari udang..em, nak buat sambal tumis..rasanya sedap yg abe masak lagi. Em..goreng kunyit je lah. Pastu makanan dlm tin yg g Europe ari tu byk lagi..tuang jek..ngeh ngeh ngeh. Pastu goreng sayur campur..yay! Mari mulakan...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home