Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, May 26, 2010

..Hening..

Senyap sunyi rumah ni dari kul 9pm tadi. Anak2 mcm biasa tdo pukul 9. Tapi..kenapa lak abe pun senyap jek ni? Lps balik dari training netball tadi, dia dah siap masakan Spaghetti Meat Ball. Thanks! Aku yg tak lunch tadi (mkn roti ngn telur jek) dan naik weng sbb penat training. Terlupa lak aku tak lunch lagi..masa main tadi mmg tak igt apa. Tgh2 weng, aku ckp 'nak air coke la..Danish g foodcourt jap belikan' hehehe..saja je. Dah sah2 Danish takleh nak p. Pastu abe offer nak belikan. Uhuk! Dan kebetulan minyak keta abis dan Dania perlukan portluck utk sukan esok. So abe kuar g uruskan semua. Lps balik..dia terus masuk bilik..senyap. Baca buku. Em..'kenapa senyap jek?' ye la.pelik lak. Marah ke? 'Penat..nak rehat.' emm...

Lps settle semua kerja rumahh..lepak la layan TV - Zee - Coolie. Cite peberet aku dr kecik. Tp sbb dah tgk cite ni puluh2 kali..aku layan gambar2 lama kat PC. Senyum sorang2..byk nya kenangan indah dlm gambar kan? Kenapa gambar tak potretkan yg sedih2? Aku paling suka layan gambar 2008. Tapi semua tu kenangan...boleh tatap tak boleh ulang. Kadang2 terpk, kalau lah ..em, takde apalah..

Dah pukul 11..time tdo aku sejak 2 bulan lepas.....semua dah tak sama. Masa berjalan, manusia berubah..dan aku? Entah! Good Nite semua....take care.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home