Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, December 15, 2009

..Love Happens..

1st, thanks to Encik Abe sbb sudi melayan wpun balik lambat and kepenatan. Lps maghrib,kita org p Alamanda. Tujuan? Nak tgk movie - Love Happens @ 9.30pm. Lambat gak kan? P beli tiket..layan Johnny's and kemudian jln2 kat carefour.

Burke and Iloise (chomey lak nama ni)

Huhu..drama and drama..sapa tak minat drama, tak yah tgk cite ni. Banyak guna kias-kiasan yg buat aku garu dagu..tak faham kah? Aku tgk abe selamba je gelak..hahha..salah aku la ni..'terra' sgt English..akekeke..tp ada a few quotes yg boleh relate kan dgn hidup aku sendiri terutama apa yg jd dlm 2-3 minggu lepas...'kesedihan..ketakutakan..kesepian'....

Ini lah aku..setiap benda yg berlaku, yg aku lihat, yg aku dengar..aku kaitan dgn diri..pandang dlm diri..lihat kanan kiri..emm..aku sedih? aku terluka? mungkin ada lagi yg sedang menderita..atau aku gembira? aku suka....aku akan kongsi bersama semua...

Belajar dr cerita 'kehilangan dan kesedihan adalah sesuatu yg membunuh jiwa dan sebuah hakikat-hidup ini datang dan pergi'..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home