Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, December 02, 2009

..Layan 2012..

note: tgh buat installation kat laptop..sambil2, layan blog jap.. ;)

Propaganda berulang Hollywood movies

Malam tadi berjaya tidak mengON tv wpun sekejap sbb mcm biasa, aku tak tau nak tgk cite apa. Kebetulan teronline awal dlm 7.30pm sbb abe tgh tunggu kat sana.. guna Skype bervideo conf..jimat duit bil tepon dan hasil penjimatan itu, abe kena replace ngn benda lain utk aku..hahha..acah jek. Dlm sibuk2 sembang ngn abe, sempat gak masuk FB dan thanks to Natte bg tau mana nak tgk 2012. Yay! Berjaya tgk movie itu dr 9.00pm - 12.00am. Takde la tak besh langsung cite tu..pada aku la kan, cite macam tu..kena tgk betul2, dialog sure berkait dr awal cite sampai abis dan yg tak besh..subtitle movie adalah kelakar dan lari terus dr maksud..kena lak yg ckp cino ngn france..hampeh aku tak faham benda..and since guna laptop..semua effect2 adalah tidak dapat di hayati....tp boleh la layan..

tak menarik langsung kan? :)

Semalam juga..aku tidak pergi menapau makanan. Masalah tapau adalah..aku tak boleh habiskan makanan sorang2. Biasanya aku akan share dgn Dania. Maka, TERmasak lah aku sorang2..sambal tumis telur rebus..dan hasilnya..abe punya lg sedap. Sebab lapo...belasah jek. Kering jek takde kuah..kalau abe yg masak ni, sure aku dah tarik muncung sbb aku tak reti makan takde kuah.hahaha..maka kicap lah jd pilihan..pukul 9, perut aku munyik2 balik lapo..har har har...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home