Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, November 19, 2009

..Danish,aku dan dia..

Perkara 1 - Danish Konvo pada 14/11/2009.

Lagi Pic Konvo..klik!

Alhamdulillah. Danish dah abis TASKI 6 tahun dan dah konvo pun hari tu. Secara keseluruhan (cess ayat.) ..sejak dia masuk ABIM ni, dia dah pandai solat, mengaji, doa2, cerita2 agama,zikir...emm..semua lah dan dia juga cepat menghafal. Cuma kadang2, dia merungut juga sebab masih kena belajar tulis A.B.C..1.2.3. Tahun depan, Danish akan terus belajar di Sekolah Rendah Agama ABIM. Bukan apa, sekolah sampai petang .. senang cite dan Alhamdulillah semua urasan pembayaran sekolah dan baju bajan dah settle. Tunggu buku jek. To Danish..'Semoga berjaya dunia dan akhirat dan jd anak yg berguna paada Agama,bangsa,negara dan jgn lupa ibu babah. Jadi budak baik eh..baik tau..'

and thanks a lot to malek and betty coz bwk and amik Danish g and balik sekolah sepanjang tahun ni..thanks jaga danish baik2..thanks sgt2.

Perkara 2 - Zaman dulu kala..

Gambar2 sekolah..Klik!

Ni aku gobek2 album and select beberapa gambar lama2. Syok lak layan gambar2 sekolah..fakta aku masa dlm gambar2 tu adalah aku adalah sgt chubby dgn keberatan adalah seberat 55kg. Walaupun aku berat..aku adalah sgt aktif di padang. Hehehe..seronook zamann sekolah dan belajar dulu..tp semua dah berlalu. Kpd yg masih sekolah atau belajar..hargailah zaman itu dan tak perlu jd terlalu baik kot..nnt idup takde makna apa2..pengalaman adalah cikgu yang paling berharga...rindunya zaman belajar...

Perkara 3 - Zaman Cinta2..

AZril dan liZa itulah azza..Klik!

Haishh..1996 aku masuk IKATAN cukup sebulan dah dpt pakwe. Akekek. Suratan atau kebetulan, pakwe tu a.k.a suami aku skarang adalah kenalan lama dr menengah rendah..abang angkat daaa masa tu. Tak lama pun bersama..dia fly ke US..tinggal sorang2 dgn penuh kesetiaan (hahaha..poyo) dan sampai lah dia balik dan sampai la dia kerja..2001 kita org nikah.. ;)

2 Comments:

  • ahaks... danish x bwk blk pape? ratu bwk balik sakit gigi kat rumah.. tu tandanya dia telah mkn gula2 melebihi had piawaian standard la tu..

    By Blogger B.e.T, at 12:44 AM  

  • bwk la ratu p kinik..sakit gigi tu antara sakit paling sakit kan?
    danish? bawak balik cerita je la.. eehehe

    By Anonymous azzalyzaa, at 12:20 PM  

Post a Comment

<< Home