Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, November 02, 2009

N.e.S.c.A.f.E.


Kepada sesiapa yg kenal rapat ngn aku, sure tau..ni minuman peberet aku.. NESCAFE. Pagi2 mesti pekena nescafe O panas gelas beso 1..pastu malam atau lunch..sure kena nescafe ais..dan p jalan2..nescafe latte jd bekalan...kalau tak dapat sehari...rasa mcm..Oh..kelam nya dunia..akekeke..

Tapi lately..apa yg aku rasa..lps aku amik nescafe..sure kepala aku weng..pastu mcm semput2..emm..ada kena mengena ke?? Org kata, aku kuyus sbb nescafe..diet style minah saleh..amik kafein..huhu..nehi kabi nehi..ni mmg peberet aku..takde niat lain melainkan minuman kegemaran..tp...perlu ke aku terus jadi NESCAFE MANIAC kalau semput mcm ni?? adehh.............. boleh ke nak berhenti mcm tu jek?? huhuhuh...

pst: masa taip ni..tgh weng sebenarnya..td dah pekena nescafe ais masa lunch..huhuhu

3 Comments:

  • cuba kurangkan pengambilannya kot. pagi boleh la. tengahari cuba minuman lain, begitu juga mlm... huhu.. ok kozai. :)

    By Anonymous Anonymous, at 8:20 AM  

  • Dulu addict jugak dengan nescafe regular stik tu, kalau sehari tak dapat smp terketar-ketar. Akhirnya nekad demi kebaikan diri kerana rasa macam "penagih" pla!!

    By Blogger eliyazz, at 7:59 PM  

  • ohh alia..
    tu la..rasanya x leh nak stop lor...huhuhu

    By Anonymous azzalyzaa, at 8:40 AM  

Post a Comment

<< Home