Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, October 15, 2009

Ku Milik Mu..


Pukul 8.30am - pagi tadi, biasanya time ni aku dah p sarapan. Tapi tadi..tiba2 pintu bilik terkuak...

saharil : Zai..saya dah masuk sini..(gembira sungguh muka dia..TAHNIAH! akekeke)
En Lan : So zai..
(alamak..aku dah cuak ni..huhu..aku buat2 muka comel tak comel ngn saharil..)
En Lan : Haa saharil..awak jgn usik dia ni..kang dia emosi kang.. (hahha..terkena aku!)

So..En Lan pun bla bla bla...huhuuhu..Leganya dengar..Alhamdulillah...Terima kasih..

dan aku akan terus di sini...sampai bila? sampai la ada level2 tinggi dah takde bilik nak duduk..

Usaha pasti ada hasilnya kan..alhamdulillah, aku dapat balik hak aku dgn usaha ini...tapi ada gak yg aku usahakan utk kekal atau dapatkan tapi tak leh kekal atau tak dapat..takpe..takde rezeki kan...

Syukurrrrrr...harap2 aku boleh terus gembira kerja kat sini.. AMIN!

teringat kata2 aku kat Farrah pagi tadi..'Sekali kzai sayang..kzai akan syg betul2..tapi jgn bg kzai benci..susah nanti' and kata farrah 'jangan kzai..tak baik'..emm...

1 Comments:

Post a Comment

<< Home