Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, October 06, 2009

Magik pagi Selasa..


Ini laptop. Masa aku snap pic, jam adalah pukul 7.38am dan sepatutnya ini barang sudah tiada dlm rumah time2 macam ni.Hahahha..tuan kau tinggal kau laptop. Magik ni..akekeek. Masa aku pandang benda Allah ni atas meja, terus aku msg tuan barang 'tak bawak laptop ke p kerja?' - send. Terus hp aku munyik..muahahaha..ada org kena gelak lagi pagi2 buta. 'Ala...mcm mana leh tinggal ni..abg dah kat NPE dah.." Adalah suatu magik bila Encik Azril meninggalkan barang yg amat2 penting dlm idup dia..aku ckp, tak yah la pakai laptop..(bodoh tak statement?) ...dia ckp takleh..semua benda dlm tu.. maka dia pun berpatah balik..dan skrang, aku tak tau la dia dah amik lom benda Allah ni...
Abg...apa yg tak kena? terlupa atau teringat apa2? akekekeke..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home