Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, September 30, 2009

Cermin Diri..

Masih memikirkan tentang diri sendiri...byk nya benda tak besh jd tahun ni..dan kenapa aku masih macam ni?

Apapun..aku masih aku..jika ada yang tak suka, terima aku ada seadanya atau tinggalkan saja..Aku juga manusia biasa..tak suci dan hina..melakukan kesalahan dan kesilapan yang kadang kala terlepas tanpa menggunakan akal dan fikiran..

Manusia berubah tapi perubahan bukan boleh di lakukan dengan sekilas pandang..nasihat aku dengari, aku fikiran dan aku terima semua kelemahan ..tapi utk terus menjadi sesuatu yang belum tentu aku mampu..aku perlu masa dan waktu..

Terlalu menyayangi adalah racun dlm hidup ku..kerana sayang buat aku tunduk..kaku dan beku..tapi jangan sampai benci terbit dalam hati ni..kerana benci adalah kekuatan utk aku tepis semua kesakitan yang di beri...

Aku hanya merajuk dan bermanja pada yang kasih...aku hanya meminta pada yang ada..selebihnyaa...aku bukan sengaja nak mengada2...aku buka minda utk terima segala kritikan yang ada ..tapi biar kena cara..jgn sampai teruskan aku terluka...

Cermin diri..hiasi peribadi..jaga diri...hargai hidup ini..

Aku hanya ingin gembira..ceria bersama insan2 yang aku sayang, yang aku cinta...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home