Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, September 11, 2009

Tina wat lawak..


Malam tadi..lps tertido kat sofa..dalam kul 10.30pm, aku bangun. Buka PC..emm..takde apa yg menarik..tutup balik PC..mata ngantuk gila. Macam biasa, sebelum tdo, kena kasi tina makan dulu...dgn mamai2..aku g jenguk Tina..Hah! dah tergolek..terbalik?? dah mati ke?? Tina dah terlentang masa tu...huaa..mati ke? Adeh..aku dah tak terkata apa2..semua org dah tdo pun masa tu..aku goncang bekas Tina..compem..tak gerak..Huaa..mati! Aku teringat..tahun lepas..Tod pun mati bulan puasa...tak kan Tina pun mati time mcm ni? Aku terus terbaring kat sofa..lemau! Kenapa ni? asal semua nak g time2 mcm ni...aku senyap jek..esok je la bersihkan..apa la aku nak ckp kat Danish ni.. 5 minit terkaku..aku bangun..aku pandang je bekas Tina..tiba2..aikk...ada benda gerak2...terus aku berlari ke situ..

Siot Tinaaaaaaaaa............wat lawak lak!! Dia hidup lagi laaaaaa...siap main panjat2..hahaha..aku senyum sorang2..Lega.........hahahaha..Tina pandai wat lawak.....siot!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home