Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, August 29, 2009

Ramadan 7..


Cite pasai makan2 lagi? Emm..ye la kot. Now ni aku kat umah mak..dan menu hari ini adalah..
1. Kari Udang...
2. Sayur bayam...
3. Ayam goreng sos tiram...
4. Ikan bakar

dan nnt abang belikan la air dan kuih muih kat pasar ramadan. Yummi..

Ni kat umah mak..smlm aku dan abe g berbuka kat Concorde Inn KLIA. Kul 6.15 bertolak dari rumah dan sampai 6.45. Em, ok gak kan, tak jem. Makan kat sini RM43++ utk dewasa. Lebih gedebuk gedebak masuk tax bagai..abe kata, RM50 sorang. Ada lebih drpd 160 hidangan. Aje gila la nak telan semua. Aku cuba elak makan sampai flat mcm puasa ke 6. So aku mulakan dgn kurma, air tebu dan sup tomato bubuh roti..dan lps tu aku cuba amik benda2 lain..still tak puas..sampai la masa, aku kena beralah..aku mmg perlukan nasi. huhuhu. Udang masak lemak,ulam dan sambal belacan jd idangan. Baru lega...heheheh

Masa makan..ada nasyid show. Comey je bebudak laki ni..umur 10 - 11 tahun. Suara semua tak macho lagi. Tgk muka semua mcm clever boy..ye lah, kalau naughty boy..jgn harap la nak dok nyanyi2 atas pentas tu,..dlm kul9, kita org ca alif but balik ipoh and abe kata..tak berbaloi bawak aku..hahaha..yo lah..perut org kecik..nafsu makan pun kecik la.. ;b..apapun, thanks ya encik! Jom layan gambau..


0 Comments:

Post a Comment

<< Home