Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, August 22, 2009

Rumah Itu..


Semalam..
Aku ke RUMAH itu..
terasa kaki lemah dan lesu..
kerana aku malu..
RUMAH itu sudah lama di situ..
Tapi aku tidak pernah ke situ selalu...

Semalam..
Aku sujud di RUMAH itu..
Dada berdebar dan jantung berdegup laju..
kerana aku malu..
RUMAH itu selalu di depan mataku..
tapi aku tidak penah terlintas utk mengadapNYa di situ..

Semalam..
Aku berteleku di RUMAH itu..
terasa kecil dan daifnya aku..
kerana aku malu..
RUMAH itu tidak pernah tertutup pintu..
tapi aku terusan membiarkan hati aku membeku..

Semalam,
Hari Ini,
Esok,
Lusa,
Semoga aku tidak lepaskan peluang terus ke RUMAH itu..

Wahai Ramadhan..beri kan aku sinar baru..

pst: utk teman yg selalu mengingatkan diri ini..syukran jazilan..semoga doa kita, di makbulkan Tuhan..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home