Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, August 18, 2009

For Him...


Last week..aku tgk dia menonton dvd hanya menggunakan laptop sbb dvd player kat rumah tak leh eject wpun elok lagi..cino repair kata..drpd repair, baik beli baru je sbb dvd player dah murah..tp dia tak beli2 pun sbb maybe dia asyik kena bebel ngn aku ..kalau dia tgk movie..dia mmg dah tak ingat aku..huhuhu..tp bila tgk dia layan minat dia dgn laptop kecik tu jek..kesian lak rasa..kejam sangat ke aku ni?? dan dia ada 3 fail lagi dvd yg tak di tonton..( 1 fail ada la dlm 30 - 50 keping dvd..huhuu) so smlm..lps dinner berdua kat alamanda..aku ajak p carefour..dan aku offer dia dvd player as a anniversary present sbb dia tak minta apa2 pun adiah..huhuhu.

Dia siap tanya 'takpe ke abg layan dvd? za tak marah?' huhuhu..aku just kasi penampar seliang je kat bahu dia..org dah offer..amik je laa..dlm hati aku jwab..'za tak marah as long as abg tak lupa dlm umah tu ada org gak'..hehehe..yg bagusnya..beli barang kat laki ni..dia org tak penah demand benda mahai2 kan..hahahah..kalau aku yg pilih..kopak gak dia lah rasanya..kuikuikui..abe pilih dvd recorder ..nak rakam apa eh? hehehe.. tapi kan (berapa byk tapi daaa) ..semua hometheater speaker takleh cucuk kat player tu...alahai..apo nak buek? huhuuhuhu

semoga abg enjoy dan jgn lupa tau..dlm umah tu..ada lg 3 org makhluk bernyawa yg nak sembang2 .. ;b sebenarnya..aku teringat pesan seorang teman ' kalau kita syg org tu..kenapa kita nak susahkan hati dia?' ..kdg2 benda2 ni masuk dlm kepala..kdg2..nasihat2 mcm ni..masuk tinga kanan.kuar tinga kiri..atau langsung tak masuk2..hahahaha...dan kdg2..aku ni mmg jenis ..'zass..aku letupkan apa yg aku tak puas hati..lps tu..aku OKEK' .. ;)

apa adiah anniversary aku? lom sampai..tungggu.. ;)

2 Comments:

  • org laki memang macam tuh...kalu tgk movie..org yg bernyawa dalam umah tuh dia buat2 tak nampak je...kita panggil pun purak2 tak dengar....huhuhu

    By Anonymous Anonymous, at 12:26 PM  

  • tp at least..dia ada kat umah dgn kita kan? hehehe..
    kena belajar positive thinking skrang.. wpun jiwa membara ..geram je bila rasa movie lagi di sayangi..hahaha

    By Anonymous azza, at 3:19 PM  

Post a Comment

<< Home