Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, August 16, 2009

2 minggu tanpa mereka..


Malam ni..mcm malam smlm..sunyi jek. Bezanya..mlm smlm aku p lepak2 umah piza mkn nasi lemak dan lps tu p lepak umah zaza layan ayat2 cinta ngn Fawa, natte,zaza and kenet. Kul 12++ pagi lepas abish cite..terus balik umah..kemas2 umah..layan tenet dan tdo lagi..maknanya smlm jek..aku dah tdo ( 3.15pm - 5.15pm = 2 jam kat opis) ... (6pm - 8pm = 2jam kat umah) ..(12.30am - 7.00 am = 6 jam 30 minit)..so bape total? huhuhu..dan tadi..aku tdo lagi dr kul 3 sampai kul 8pm..sampai abe balik pun aku sedar tak sedar...dan skrang..aku adalah wenggg..


sebenarnya..rumah ni sunyi sbb anak2 semua dah balik kampung..aku plan nak hantar anak2 balik kampung minggu dpn, masa cuti sekolah. Tapi tiba2, nursery dania tutup lak sampai 19hb ni sebb jangkitan sakit kaki,kuku dan mulut.. Ya Allah..mcm2. Danish pun baru baik demam..so biarlah dia baik betul2 dulu...Smlm ari sabtu, abe anto danish ngn dania balik kampung dan aku tinggal sbb kerja ..ada konvo..byk plan dah bertukar..

dan aku pun tak tahu apa aku merepek2 mlm ni..kepala aku masih weng ni..adeh!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home