Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, August 27, 2009

Ramadan 6..


hohohojan lagi petang ni...tadi abe amik and kita org go p pasar ramadan serdang. Em..aku maleh tul la nak berpasar2 ni...tp sbb kat umah takde apa nak masak..ikut je la. Macam biasa, menu dlm kepala, mesti nasi dan ada org pelik aku buka dgn nasi. Lor...dah perut melayu (bugis actually..:) ) ..mmg aku nak nasi.. penah aku join2 kawan buka puasa buat pot luck..takde nasi..2 hari 2 mlm aku demam..lapoo!! tp lps2 tu..mcm ok la sket and tadi..aku teringin nasi kerabu sbb teringat si fawa ngn si jojo sembang pasai nasi kerabu..tapi aku teringin gak laksam..emm..heheh..(nafsu kah?) ..and utk memuaskan tekak aku..aku beli laksam and abe kena makan nasi kerabu.kuikuikui...nnt share2 la. Menu2 lain..popia basah, ayam percik (abe punya) ..ati ayam goreng aku punya (wah!sakan) and murtabak (pun aku request) ..uissh..boleh tahan gak ni...jgn tak abis sudah. Sure2 kena perli nnt..

Esok buka kat mana? Yayyyyyy...mari ke KLIA..kita makan kambeng golek...ni aku suh abe banje sbb hari ni aku ada jemputan berbuka makan sedap2..tp aku tolak sbb sian lak dia sorang2 buka..(ye ke?) ..so tunggu cite esok..ada 160 juadah nak kena telan..isk isk...tertelan air liur..emm...

ala, baru 6.17pm..lg sejam daaa nak buka......


0 Comments:

Post a Comment

<< Home