Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, August 25, 2009

Shrimp Stick..Yummi..

Puasa ke-2,syoknya buka ramai2 mcm ni kan

Puasa ke-2,meriahnya mak masak..yummi


Supper puasa ke - 3..

Semalam 3 ramadan. Sampai pukul 6 petang, aku ngn abe tak decide pun nak berbuka apa..aku call dia tny nak makan apa..dia tny aku balik..mcm biasa..akan kuar ayat ni dr dia 'as u wish my dear' .. wekk! hahhaa..

Dlm kepala otak aku smlm hanya lah Shrimp Stick KFC..sekali pandang dekat dlm paper ari tu dah jatuh cinta..tapi tak kan nak buka dgn KFC lak..tak besh langsung. So, aku cakap, beli je la apa2 janji benda tu nasi (perut melayu ni) dan aku nak nescafe ice. dah 3 hari puasa..tak dapat lagi nescafe ais..Abe pun beli la lauk pauk 4 jenis dgn hanya RM6 ..haa.terkejut? Itu lah azril dahari..korang tak rugi deal ngn dia kalau bab jimat cermat ni..hahaha..tapi..aku tertipu. Masa abe past kat aku air..aku dah gembira..tapi bila aku hidang..waa..bukannya nescafe ais..rupanyaa cendolllll..waa..kena tipu..dia ckp..'dah agak dah..za sure tertipu'..hahaahampeh..takpe la.itu rezeki ari tu..telan je la..

Masa itu shrimp stick dah tiba..spt yg dia janji..after terawikh..zooomm kita org p KFC equine cari shrimp stick..gumbiranya rasa..dan lps tu singgah petronas beli nescafe classic original tin..alhamdulillah..dapat apa yg aku nak ... Thanks! Tapi kan...tgh2 aku menikmati udang kayu tu dlm keta..tiba2 ada sebijik viva berhenti tengah2 jalan..huhuu..apa hal laak? kalau keta laju dari belakang..sure kena zaaass viva tu...bila viva tu jalan..aku nampak atas jalan.benda putih tgh mengelepar...huaaa..kucing! kucing tu kena langgar..siannyaa..aku terus pejam mata..dan hanya sebutt 'abanggggggggggggggggg'...huhuhu...siannyaa..siannya..terus shrimp stick tu jadi tak sedap.. kesiannya kuciing itu... dan shrimp stick yg tinggal..aku suapkan je ke mulut abe..dah tak lalu lak nak makan.........

And malam ni..nak makan apa eh??? Buffet jom ...akekekek..

3 Comments:

  • shrimp.. shromp.. shrumpp... - fhz

    By Anonymous Anonymous, at 8:51 AM  

  • nak buffet kat celah mana?

    By Anonymous bet, at 4:47 PM  

  • kat mana2 je la..janji ada sijil halal dan masih berdua..anak2 xde ni..kena enjoy! heheh

    By Anonymous azza, at 11:15 PM  

Post a Comment

<< Home