Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, August 26, 2009

sleepy yeppy..

adeh! nantuknyaa (menaip dgn mata terkedip2) ...

Aku masih online ni walaupun dah tertdo tadi..dah terbangun balik dan tgh terkuap2 kemenantukkan..huhuhu. Ari ni, abe and me tak p masjid. Abe kepenatan and balik lambat dari keja. Aku mencebik gak bila dia kata, dia tak larat nak p masjid..emm..pastu dia kata, nnt terawikh sama2..tp masa masuk isyak..dia dah terlena. Sian la pulok..so, aku layan diri..buat la apa2 yang patut..dan lps solat..aku lak yg tertido kat sofa ni...awat? penat kah? entah..sbb nantuk gila la kot..dan kul 11, aku terjaga..terus capai PC..hahaha..ni la kalau dah biasa belayar mlm2..tengah2 mamai pun nak cari PC gak..

Em..nak share pic konvo ari tu..ni aku amik link dr FB kenet sbb aku malas nak upload gambar. Kenet..pinjam link eh(korang boleh view ke eh?)...dan mu jgn tutup lak link tu..tau. Dengan mata kuyu2 layu..aku update blog ni..kaalau ada typo..maaf zahir batin...esok kerja???? ZzzZZzzz...


posing lps event..klik pic ni kalu nak tgk pic lain

0 Comments:

Post a Comment

<< Home