Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, September 08, 2009

Tak Mahu Lagi...


Tadi aku luah apa yang aku rasa..aku kata, aku tak mahu lagi duduk di tempat ini..dah terlalu lama..aku seolah tak dpt apa2..malah, aku semakin rasa rendah takde harga. Dah lama aku di tempat ini, aku tak pernah minta apa2..cuma fahami dan bagi aku sedikit ruang untuk hidup dengan selesa. Memang dari dulu aku berkira-kira..pergi atau kekal di sini..kali ini..aku nekad..aku tak mahu lagi abdikan diri..aku sayang tapi aku dapat sebaliknya..lagipun, duduk di tempat yang tak sama rata lantainya..pasti lantai yang paling rendah..tak beri apa2 makna...aku berharap..keputusan kali ini..keputusan yang memberi aku kepuasan diri...

Kini, aku kembali meluah rasa di sini..kerana yang pernah datang..pergi mungkin tak kan pulang...

4 Comments:

  • nak pi mana??? helpdesk ka????

    By Anonymous Anonymous, at 8:25 AM  

  • nak mai ytn?

    By Anonymous bet, at 12:59 PM  

  • hahahaa..nak dok umah jekkkkkkk..x mau kerja..leh x?

    abe oh abe..tanggung la za jiwa dan raga..zahir dan batin..za mau berhenti kerja...pls .. huhuhu

    By Anonymous azzalyzaa, at 1:36 PM  

  • Kalu berenti x rasa rugi ke? Bkn senang nak cari keje la ni... Nanti dok umah bosan lak.... Hehehe

    By Anonymous Anonymous, at 10:05 PM  

Post a Comment

<< Home