Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, September 30, 2009

Yummi..


Tadi p lunch kat Noodle Station, Alamanda dengan abe. Dia kerja dekat2 sini, so amik peluang utk dating. Bukan selalu dapat lunch sama..almaklumlah..sorang Kajang..sorang Klang..jauh tu..akekeke. Abe dah kenyang sbb dia ada apa tah kat TNBR..so aku odet utk diri sendiri jek. Tomyam noodles and orange juice..abe odet ice-krim..tapi kdg2 dia kebas gak mee aku..dalam 1.20pm dan siap makan. Wah! Magiik ni..akekek..mcm ni la kalau makan dgn dia..kejar masa..since awal lagi..p masuk Fotokem, usha SLR..usha jek..tak beli pun..pastu balik dan kul 1.55pm dah ada kat opis..terra2...

antara dialog tak leh blah abe tadi :

Abe : buat kerja apa ari ni?
Aku : entah..takde kerja...hehehe (sebenarnya malas)
Abe : wah..seronokknya kerja mcm tu kan? (sambil sengeh perli..grr)
Aku : biar lah..org lain lg ramai terra2 kat opis..
Abe : dah la dpt KPI tinggi (dia sampuk..perlii la tuuu..)
Aku : bukan org yg dpt..org lain..biar lah dia orgyg buat kerja...za kan yg paling teruk dlm exec..
Abe : ok apa..lg tinggi dari abang..(eee..sabar je la..)


last2 ..eee...siku kang..terus senyap..borak cite lain.. ;b

Jgn dengki ya Encik Azril..tak baik..Allah marah..akekeke...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home