Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, November 11, 2009

Pisau Cukur..

nak cabar en azril wat bdn mcm itu mamat tgh2..boleh x? akekkee

Sakit perut ni..adeh! Layan blog jap lah.

Semalam, aku ikut fawa and jojo p layan 'Pisau Cukur'. Motif utama..nak tgk Aaron Aziz..hahaha. Cite tu kul 7.45pm. Lps solat terus challo ke alamanda. Jojo dah beli tiket via online, so idak la kelam kabut. Dah kebulur, maka beli la dulu makanang..aku amik chicken meat ball 15 ketul..kecik je la..and 1st time kot beli benda2 mcm ni bwk masuk wayang..biasa layan pop corn jek.itu pun encik abe yg beli..and sbb itu bebola lambat masak, movie dah nak mula..maka aku pun tersound la mamat itu..hhuhuu..sorry ahh beb..lambat bebeno..kalau oder mee goreng pun dah siap bebola itu tidak lah sedap...terkedu2 aku nak habiskan..huhuhu. Btw ..oh my gucci..(hahahha) ..cite tu biasa2 je..sgt2 ringan dan ok la nak releks2...tapi aku suka perempuan2 cantik dalam ini cerita terutama si Fazura and juga si hotzzz aaron aziz..huhuhu.. opSs. Thanks abg, bg za masa berfoya2 kejap...



Lps layan movie..kuar2 dah kul 9.15 kot...masing2 dah lapo tp semua tak mau bg decision nak makan apa..ni yg lomah ni..kan dah kena ajak p Secret Receipe. Sib baik dia org nak terima org lagi wpun dah nak tutup. Laayan je apa yg ada..aku nak kek Chocolate Indulgence je. Sebelum tu, sempat try cincin solitaire kat habib jewel dpn MC D..wah..lawanya..RM4K..diskaun 70%..emm perlu ke jd pisau cukur utk dapatkan cincin ni? emm..kdg2..teringin gak nak dpt something yg di offer bukan sebab di minta..dlm mimpi kot...

Cuti sekolah dah dekat..aku dah penin. Danish danish danish..mana ibu nak letak kamu ni....babah dah bg tau awal2..dia kan BZ sampai tahun dpn (penah ke dia x bz eh? ) ... dan cuti ni? Danish and dania dok umah je ke?? Entah lah....


0 Comments:

Post a Comment

<< Home