Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, December 01, 2009

..syok (?) ...

Babah & Danish kat Secret Receipe Ipoh last week.

Hari ni..malam ni..malam ke 3 aku sorang2..ada yg tny, boring tak? syok tak? dan ada yg kata..muka aku nampak happy sbb 'bujang'..haahahampeh. Tak tahu lah nak ckp apa. Ni bukan 1st time aku dok sorang2..cuma kali ni agak poyo sket terasa sbb abe fly jauhhh..so lebih kepada risau sebenarnya. Alhamdulillah, lps 36 jam, dia dah berpijak di bumi nyata and now dia ada kat Saratoga Springs, US for 3 days..lps tu travel lagi. Tadi dah buat video call guna Skype and nampak dia sihat2..tp dia tak nampak aku sbb tak lps lak video kuar.

Happy je dua2 ni kat umah Maktok

Semalam..balik kerja..aku p tapau bihun goreng. Balik umah dlm hujan...redah jek. Masuk umah terus angkat baju..kang basah la plok..lps tu basuh baju..lps tu sapu umah..lps tu masuk bilik..lepak atas katil, layann novel..sampai chapter 10..terus lena. Jaga2 dah kul 8 mlm..hahahah. Syok2..mandi,sidai baju and terus makan. Iron baju...kemas baju and kul 9 baca novel lagi. Kul 9.30pm ..ON tv..pilih channel 104..alamak 'suara dr kubur'..kelam kabut aku tukar channel lain..hahaha..penakut gak rupanya. Takde cite besh lor..sbb biasa time2 mcm ni..anak2 dah tdo..TV abe yg punya..tekan2..tertgk YES BOSS kat ZEE..layaaaaaaaaaaann sambil baca novel. Kul 10, online and 11.30 aku tdo. Awal tdo?? ahaks! Opss..sblm tu dah call anak2.. sehari dlm 3-4 kali aku call..ye lah..jauh tak bermakna tak sayang kan? Berpisah dgn anak pun pengorbanan..takpe..biar belajar susah senang bersama.

Jom..sapa nak tgk? ;)

Malam ni? rasanya rutin nya sama jek..kecuali aku tiba2 p buat kerja gila..Ingat nak layan movie..syok ke tgk wayang sorang2 eh? Nak tgk 2012..tapi ramai kata tak besh..emm. Tadi view2 GSC...3 dec nnt ada movies 'LOVE HAPPENS'..mcm besh jek drama romantik..ada Jennifer Anniston. Sempat kot tunggu abe balik..atau ada sapa2 nak ajak tgk wayang?


0 Comments:

Post a Comment

<< Home