Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, December 06, 2009

..Dlm gelap..


tepat kul 1 pagi..dan aku? menaip dlm gelap. Sepatutnya dah tdo..tapi tak leh tdo sbb aku sendiri pun tak tahu..tak tahu la nak cerita apa..dan bukan nak buat cite sedih..tp ..entah. Abe pun tak online dr smlm..last sekali kul 8.30 pm smlm..dan ari ni td travel ke NY. Ada gak dia sms cerita shopping sana sini and time ni..NY adalah sejuk dan dia akan berjln2 lawat tempat2 menarik..hari santai hari ni..

Aku? pagi2 td dah ada user sms tny data..adeh! Aku yg tgh nantuk mamai..jwb la sepatah dua kata. Sepatutnya aku bangun and g opis..execute data yg prob tu..tapi tak leh nak lawan nantuk..aku pun terus boommmmmm....sampai la pukul..opss rahsia..akekeke. Bangun2 buka laptop..emm..sunyi je takde msg .. mandi..solat zohor and tiba2 teringin nak makan maggi sbb tgk mcm sedap je abe mkn maggi masa video conf..lps mencekik..on lg PC..and em..sunyi lagi. Buka dvd concert celine dion.layan lagi buat kali keberapa entah. Thanks a lot to YUT yg sentiasa ada - 'awak..thanks ya sudi teman kita and tak jemu2 layan kita..nnt kita banje jajan eh' .. ;)

Tadi ..lps maghrib, aku p Mines sensorang. Alamak..ramainya org..susah gila nak cr parking..and singgah wayang jap nak tgk movie apa leh layan. Em..love happens takde lagi lor..tak jd lah. Terus p sushi king..mmg p mines nak makan sushi pun..tp penuh la plok..Lepak Nandos and layann diri..hahaha. Tp tu mcm biasa, makan tak penah habis. Tepon mak..dah kena bebel sbb jln sorang2..akekek..ala, biasa la ni. Biasa lah kan..mak syg kita ..hanya org yg syg je risau ..yg tak sayang? ada aku kesah? akekek. Danish lak demam..adeh..dah rasa x beshnya. Lps nandos..pusing2 sorang2..ramai lak tiba2 dpn wayang..mostly couple la..musim honeymoon kot..takpe..11-18hb nnt..giliran aku lak ngn abe honeymoon..ari2 leh tgk wayang. Now ni, buat la wayang sendiri..takde sapa nak pedulik..akekeke..Lps tu, p giant..beli roti dan roti dan roti ..kuikuikui. Lps tu beli makanan segera dlm tin..belasah jek. Janji perut kenyang. Lps tu..p speedy..angkut dua ketul CD for RM50. Britney spears and the best of apa tah...rugi tak guna duit yg abe tinggal ni..nnt dia minta balik..hahahah...

and now..dlm gelap ni..aku tarik nafas panjang2..tenangkan fikiran..x yah sedih2..x yah pk2 benda yg tak patut pk and tak yah pk ttg org2 yg lom tentu lg nak pk pasai kita...pejam mata..baca bismillah and go! Kalau jaga awal..leh p jog..and lps tu..kena la p opis kot..nnt user msg lagi..huhuh..

and wish good nite and take care utk diri sendiri...ZZZZzzZZZz..and bye also..



0 Comments:

Post a Comment

<< Home