Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, December 03, 2009

..sunyi..

Adeh..asal la aku ni kan. Macam tak biasa kena tinggal. Ni baru 4 hari..mood aku dah swing..dah lemau..td conf dgn abe, ada la benda2 yg di plan tak boleh jd bila dia balik nnt sebab..em..tak pe lah..dia akan BZ and dia akan 'cuba' katanya. Takpe lah..tak yah la janji2 kan..lagipun..sayu ni bukan sebab abe je..tapi sebab anak2 gak sebenarnya..

Tadi aku call anak2..macam biasa..sehari 2-3 kali aku call..ngn dania mmg takde apa la nak borak. Dia tahu merepek jek. Tapi bila ngn Danish..wpun soalan yg sama dia tanya setiap kali aku call,bak kata org..'soalan tak mencabar'..at least terasa ada gak org amik tahu.. dia pun dah besar kan..dia faham dan hati dia pun lebih kurang aku..

Soalan standard Danish yg aku tak pernah rasa jemu nak jawab :
1. Ibu..ibu buat apa?
2. Ibu...ibu kat mana?
3. Ibu..ibu dah makan? (soalan yg betul2 sentuh perasaan wpun aku dah kenyang..kalau kena time lapo..lagi la terasa..sbb dia je tanya..amik tahu..alert ibu dia sorang2 now.)
4. Ibu..hari ni hari apa? (aku tau..dia kira hari nak balik sini..huhuu)

Emm.kpd sapa2 yg baca blog ni..baca je la eh. Takyah la claim aku poyo ke..ngada2 ke sbb mcm tak penah kenal tinggal..mcm org lain tak kenal tinggal..dah nama pun 'blog ini hati ini'...so masuk umah org..pandai2 la bwk diri ya..

dan aku..memang mengada2 pun..mmg suka di manja..di belai..so? ada sapa2 kesah?? dan aku 'meminta pada yg ada ..merajuk dan bermanja pada yg kasih' saja...

and malam berulang lagi..nak buek apo laaa... toink toink..

and pesanan utk diri sendiri lagi 'jgn bergantung pada org'...

1 Comments:

  • cube buat www.careertest.net
    =)

    By Anonymous Anonymous, at 4:25 PM  

Post a Comment

<< Home